У межах цілей напрямку «Люди» стратегії «Відповідально до мети» PepsiCo підтримує глобальні стандарти з дотримання прав людини, заохочення культурного розмаїття, сприяє кар’єрним прагненням жінок і гендерній рівності, а також стимулює соціально-економічний розвиток регіонів.

Глобальний контекст

Global Context

Економічний добробут і повага до прав людини лежать в основі стратегії популяризації принципів здорового харчування.

 

Сьогодні мільярди людей живуть у бідності, а суттєва економічна та гендерна нерівність продовжує існувати у світі. Відповідно до цілей ООН у сфері сталого розвитку безробіття, особливо серед молоді, й надалі залишається однією з найважливіших глобальних економічних проблем. Поряд із цим рівень кваліфікації робітників не відповідає запитам роботодавців, що ставить перед глобальними компаніями завдання з селекції талантів, інвестицій у розвиток працівників.

 

В аграрній галузі, за даними Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН, зайнятий кожен третій працівник у світі, значну частину з них становлять жінки. Ми вважаємо, що поліпшення у цій сфері повинні в першу чергу стосуватися економічного становища людей і умов праці.

 

Наші Цілі

Global Context

Як велика міжнародна компанія та роботодавець, великий закупівельник сировини, інгредієнтів, матеріалів та послуг PepsiCo має можливості впливати на працевлаштування та дотримання прав працівників усередині компанії, у регіонах, де ми ведемо бізнес, а також серед наших партнерів і постачальників.

 


Можливості PepsiCo з впливу на поліпшення добробуту людей лежать в основі напрямку «Люди» нашої стратегії сталого розвитку «Відповідально до мети».

 

Наш прогрес

Реалізація напрямку «Люди» у повсякденній роботі PepsiCo спрямована на створення сприятливих і безпечних умов праці, всебічний розвиток працівників і розкриття їхніх талантів, сприяння рівноправному кар’єрному зростанню жінок. Завдячуючи цим практикам в операційній та управлінській діяльності, PepsiCo протягом 11 років поспіль отримувала звання однієї з найбільш етичних компаній світу за версією дослідницького інституту Ethisphere®.

 



За версією журналу Fortune PepsiCo входить до рейтингу 50 найбільш соціально відповідальних компаній «Change the World 2016», які гармонійно поєднують успішне ведення бізнесу та значний позитивний внесок у розвиток суспільства. Компанія PepsiCo визнана одним із найкращих роботодавців України та Європи 2018 року за результатами міжнародного дослідження Top Employers Institute.

 

НАШІ ПРОЕКТИ В УКРАЇНІ

  • ПРОФЕСІЙНІ ТА КАР’ЄРНІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ СПІВРОБІТНИКІВ

    Співробітники – основа будь-якого бізнесу, тому ми піклуємося про своїх колег. Для цього в компанії постійно відбуваються тренінги та майстер-класи, що сприяють професійному зростанню співробітників. Окрім того, 24 години на добу 7 днів на тиждень для наших колег доступний онлайновий PepsiCo University з безліччю курсів і програм. PepsiCo в Україні активно розвиває культуру здорового способу життя серед працівників. Уже доброю традицією стало проводити командні заходи для співробітників у межах програми «Здорова хвиля». На них колеги самі вибирають формат спортивно-оздоровчого відпочинку, який їм до вподоби. Вони відвідують екскурсії, ходять у походи, беруть участь у велоквестах та інших командних змаганнях. Словом, заряджаються хорошими емоціями, спілкуються з колегами та весело і цікаво проводять час разом. Для маленьких членів родин наших співробітників у компанії щороку проходять «Сімейні дні», під час яких діти відвідують місце роботи їхніх батьків і дегустують нашу продукцію. А для тинейджерів ми проводимо захід «Світ професій PepsiCo», під час якого наші колеги діляться секретами вибору професії. Детальніше про кар’єру в нашій компанії ви можете прочитати за <a href="http://pepsico.ua/careers/why_work_at_pepsico/" target="_blank">посиланням</a>.

  • ПРОЕКТ «ЧИСТА ВОДА»

    Проект «Чиста вода» – одна з ініціатив PepsiCo в Україні, що реалізується у межах глобальної стратегії PepsiCo «Відповідально до мети» та спрямована на поліпшення якості життя місцевих громад у регіонах, де компанія веде бізнес. Запуск першої установки з доочистки води відбувся 28 жовтня 2013 року в Миколаївській області. У 2017 році ми розширили географію проекту і на Київську область. Станом на 2018 рік доступ до чистої питної води в рамках проекту «Чиста вода» мають уже понад 5 тисяч дітей з 39 дитячих закладів у Миколаївській та Київській областях.

  • ПІДТРИМКА ОСВІТНІХ ЗАХОДІВ ДЛЯ ЖІНОК У СВІТІ БІЗНЕСУ

    PepsiCo Україна підтримує освітні заходи для жінок у світі бізнесу. З 2017 року компанія виступила партнером програми Жіночого клубу Європейської Бізнес Асоціації — YOU: Coaching Programme For Ladies. А протягом 2017–2018 років підтримувала заходи у межах проекту для жінок-лідерів WELDI від Американської торговельної палати в Україні. Мета даних проектів — надати можливості з обміну досвідом успішним жінкам-керівникам, які діляться своїми професійними секретами та способами підтримки work-life balance.

  • ПІДТРИМКА ГРОМАД У РЕГІОНАХ НАШОЇ ПРИСУТНОСТІ

    Доброю традицією для PepsiCo Україна стала підтримка дитячих будинків у регіонах нашої присутності спільно із благодійним фондом «Благомай». З цією метою в офісах компанії збирають книги та необхідні речі для вихованців дитячих закладів. Наші колеги-волонтери організують поїздки у підшефні дитячі будинки в різних куточках країни. Зокрема, у межах акції «Потрібні речі для малечі», що проходила в офісах компанії у 2017 році, діти, позбавлені батьківської турботи, отримали спортивний інвентар, розвивальні ігри, книги, а також шкільне приладдя, комп’ютери й інші потрібні для навчання речі. У 2018 році для вихованців дитячих закладів у шести областях України PepsiCo організувала серію освітньо-розважальних заходів із назвою «День сім’ї». Волонтери компанії провели спільний день із дітками: взяли участь у кулінарному майстер-класі, дегустували власну випічку, брали участь в іграх і квестах, даруючи дітям щасливі та радісні моменти.